کتاب جامع هفتم سری ماجراهای من و درسام انتشارات خیلی سبز

ویژگی های محصولات
وزن 1200 گرم
نویسنده

گروه مولفان انتشارات خیلی سبز

موضوع

جامع هفتم

سال چاپ

1402

پایه

هفتم

سری

ماجراهای من و درسام

سوال تشریحی

دارد

تست

دارد

درسنامه

دارد

پاسخنامه

دارد

تعداد صفحه

460

فروشگاه اینترنتی رشد بوک

ارسال سریع و آسان به سراسر ایران
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
ضمانت تعویض کالا
هزینه حمل به عهده خریدار
ارسال مستقیم از رشد بوک
قیمت کالا:

2,680,900 ریال

ضمانت بازگشت کالا کتاب رشد
ضمانت بازگشت کالا
پشتیبانی رشد بوک
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت اصل بودن کالا
اصالت کالا
پرداخت کارت به کارت کتاب رشد
پرداخت آنلاین
بررسی فنی

ماجراهای من و درسام جامع هفتم خیلی سبز

مهم‌ترین بخش و در واقع اصلی‌ترین بخش کتاب ماجراهای من و درسام جامع هفتم خیلی سبز درس‌نامه‌های آن است. درس‌نامه‌ها بسیار خوب و عالی تألیف شده‌اند بطوریکه اولا مطالب به‌طور کامل گفته‌ شده است و تمامی ابعاد هر فصل در بخش‌های مختلف و متنوع بیان ‌شده است و ثانیا توضیحات بسیار جامع و مفید هستند و توضیحات اضافه و خسته‌کننده که باعث دور شدن از مطالب اصلی است، در این کتاب جایی ندارند.

هر درس یا فصل از کتاب ماجراهای من و درسام هفتم در قالب عناوین مختلف مورد بررسی، تجزیه ‌و تحلیل قرار گرفته است. توضیحات همگی مکمل توضیحات دبیر و کلاس درس هستند. درس‌نامه‌ها به‌گونه‌ای طراحی ‌شده‌اند که هر مخاطب با هر سطح آموزشی به‌راحتی بتواند با آن ارتباط برقرار کند که این امر، این فرصت را در اختیار آن دسته از دانش‌آموزانی که به هر دلیلی فرصت حضور در کلاس را نداشته‌اند می‌گذارد تا به‌راحتی بتوانند خود را به سطح کلاس برسانند.

حجم درس‌نامه‌ها بسیار متناسب در نظر گرفته ‌شده است و از گفتن مطالب اضافی و حتی مطالب پیشرفته‌تر از سطح کتاب درسی و پایه هفتم خودداری شده است. هرچند هیچ عاملی نمی‌تواند به‌خوبی جایگزین تدریس دبیر و توضیحات ایشان در کلاس درس باشد. اما آموزش مرحله‌ای و گام‌ به ‌گام درس‌نامه‌های کتاب می‌تواند به دانش اموزانی که در درک و یادگیری مطالب به مشکل برخورده‌اند کمک فراوانی کند. نکات و مطالب مهم‌تر در کادری رنگی و به‌ وضوح مشخص‌ شده‌اند تا در صورت استفاده دوباره یا چندباره به‌راحتی در دسترس باشند.

مثال‌های متنوع مخصوصاً در درس‌های علوم و ریاضی باعث افزایش سرعت یادگیری می‌شود. مثال‌هایی که سادگی آن‌ها باعث تثبیت درس می‌شود. درس‌نامه‌های کتاب پوششی برای مطالب پایه هفتم هستند و طراحی و تألیف آن‌ها به‌گونه‌ای است که هیچ مبحث و موضوعی فراموش نشده است بطوریکه از صفر تا صد هر موضوع به‌طور کامل توضیح داده‌ شده است. توضیحات همگی به‌صورت عمقی هستد و مطالب به‌طور کامل از مباحث اولیه گفته ‌شده است و موردی در کتاب دیده نشده که برای توضیح مبحثی تنها به ذکر نکات اصلی و کلیدی و یا تنها به استفاده از مثال بسنده شده باشد.

به‌طور کلی می‌توان به این موضوع اشاره کرد که هدف اصلی این درس‌نامه‌ها تثبیت فرآیند یادگیری و آمادگی مخاطب جهت شرکت در آزمون‌های داخلی و پایانی است، زیرا آنچه در دوره اول متوسطه حائز اهمیت بیشتری است، تفهیم مقدمات پایه‌ای و اولیه هر درس است به‌طوری‌که توضیحات کامل و گام‌به‌گام کتاب ماجراهای من و درسام جامع هفتم خیلی سبز این مهم را همواره در نظر گرفته است و مباحث آن به‌گونه‌ای در نظر گرفته‌ شده است تا مخاطب را به این آمادگی برساند.

0/5 (0 نظر)

تولید کننده: انتشارات خیلی سبز

جدول مشخصات
وزن 1200 گرم
نویسنده

گروه مولفان انتشارات خیلی سبز

موضوع

جامع هفتم

سال چاپ

1402

پایه

هفتم

سری

ماجراهای من و درسام

سوال تشریحی

دارد

تست

دارد

درسنامه

دارد

پاسخنامه

دارد

تعداد صفحه

460

نظرات کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب جامع هفتم سری ماجراهای من و درسام انتشارات خیلی سبز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.