کتاب کوه پنجم

شناسه محصول: 9789646404311 دسته: ,
ویژگی های محصولات
وزن 700 گرم

فروشگاه اینترنتی رشد بوک

ارسال سریع و آسان به سراسر ایران
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
ضمانت تعویض کالا
هزینه حمل به عهده خریدار
ارسال مستقیم از رشد بوک
قیمت کالا:

2,200,000 ریال

ضمانت بازگشت کالا کتاب رشد
ضمانت بازگشت کالا
پشتیبانی رشد بوک
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت اصل بودن کالا
اصالت کالا
پرداخت کارت به کارت کتاب رشد
پرداخت آنلاین
بررسی فنی

کوه پنجم روایت پائولو کوئیلو است از پیامبر مقدس انجیل- الیاس– که با همان نثر استادانه و روانی رمان دیگر او به نام کیمیاگر نوشته شده است. در قرن نهم پیش از میلاد شاهزاده خانم فنقیایی- ایزابل- زمانی که با شاه احب ازدواج می کند دستور می دهد همه ی پیامبران بعل را پرستش کنند و در غیر این صورت اعدام می شوند. به دستور فرشته ای از جانب خدا الیاس از آنجا فرار می کند و به به سرزمینی به نام اکبر پناه می برد؛ جایی که بطور غیر منتظره ای با بیوه زنی جوان آشنا می شود و عشق واقعی را پیدا می کند. اما این از خود بیخودی و شعف نمی تواند مدت زیادی دوام داشته باشد. الیاس تمام امیدها و آرزوهایش را از دست رفته می بیند. ، زیرا او در گرداب حوادثی قرار گرفته که وجودش را تهدید می کند. کوئیلو در رمان کوه پنجم گزارشی آرام و بی سر و صدا از مردی که توسط خدا لمس شده است ، می دهد. مردی که برای پیروزی در آزمایش وفاداری باید بتواند بر ناامیدی خود غلبه کند.
الیاس هنگامی که اصلا انتظارش را ندارد مجبور می شود با چیزهای”اجتناب ناپذیر” روبرو شود. یک کلاغ و یک چوپان به الیاس کمک می کنند تا سرنوشت خود را پیدا کنند. او تنها از طریق کشمکش با خدا می تواند زندگی خود را از نو بسازد و ماموریتش را به پایان ببرد.
در کوه پنجم کوئیلو اسرار جستجوی واقعی را فاش می کند – فراتر رفتن از محدودیت های گذشته ، رهایی از عادات سفت و سخت و تمرین کردن با شور و اشتیاق.

0/5 (0 نظر)

انتشارات:  نشر ثالث

نویسنده:  پائولو کوئیلو

جدول مشخصات
وزن 700 گرم
نظرات کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب کوه پنجم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.