کتاب کوتوله

ویژگی های محصولات
وزن 800 گرم

فروشگاه اینترنتی رشد بوک

ارسال سریع و آسان به سراسر ایران
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
ضمانت تعویض کالا
هزینه حمل به عهده خریدار
ارسال مستقیم از رشد بوک
قیمت کالا:

ریال

در انبار موجود نمی باشد

ضمانت بازگشت کالا کتاب رشد
ضمانت بازگشت کالا
پشتیبانی رشد بوک
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت اصل بودن کالا
اصالت کالا
پرداخت کارت به کارت کتاب رشد
پرداخت آنلاین
بررسی فنی

کتاب کوتوله، اثر پرلاگر کویست، رمانی فلسفی و جذاب است که به کاوش در مسئله هویت شخصی و اجتماعی می‌پردازد. داستان کتاب در زمان درگیری شهرهای ایتالیا در جنگ اتفاق می‌افتد و حول محور کوتوله دربار، پیکولین، می‌گذرد.

پیکولین، شخصیت اصلی داستان، مردی کوچک و زشت است که در نظر جامعه، مطرود و بیگانه است. او با زبان و عقاید خاص خود، به تفسیر شهوت‌رانی‌های دربار و دسیسه‌های سیاسی در زمان محاصره شهر می‌پردازد. او به تدریج، بیشتر و بیشتر به درون ستیزه‌های سیاسی کشیده شده و با نمایاندن علاقه مندی توده مردم به استفاده از خشونت، باعث شعله ور شدن آتش ترس و نفرت در پیرامون خود می‌شود.

کتاب کوتوله را می‌توان به شکل‌های مختلفی تفسیر کرد. برخی از منتقدان، پیکولین را نماد شرارت و شیطان می‌دانند. آنها معتقدند که کویست با خلق این شخصیت، قصد داشته تا جنبه‌های تاریک و شیطانی بشر را به تصویر بکشد. برخی دیگر از منتقدان، پیکولین را نمادی از نابرابری و تبعیض می‌دانند. آنها معتقدند که کویست با این کار، قصد داشته تا به نابرابری‌های اجتماعی و تبعیض علیه افرادی که از لحاظ ظاهری متفاوت هستند، اعتراض کند.

صرف نظر از اینکه پیکولین را نماد چه چیزی در نظر بگیریم، او شخصیتی پیچیده و چند لایه است که خواننده را به تأمل و اندیشه وا می‌دارد. او شخصیتی است که در عین اینکه زشت و مطرود است، اما دارای هوش و ذکاوتی خارق‌العاده است. او شخصیتی است که در عین اینکه از جامعه طرد شده است، اما در عین حال، جامعه را به خوبی می‌شناسد و می‌تواند ماهیت واقعی آن را درک کند.

کتاب کوتوله، اثری ماندگار و تأثیرگذار است که به یکی از شاهکارهای ادبیات قرن بیستم تبدیل شده است. این کتاب، خواننده را به چالش می‌کشد تا به ماهیت هویت شخصی و اجتماعی فکر کند و به این پرسش پاسخ دهد که آیا هویت ما تنها به ظاهر ما بستگی دارد یا عوامل دیگری نیز در شکل‌گیری هویت ما دخیل هستند؟

در ادامه، به برخی از مهم‌ترین موضوعاتی که در کتاب کوتوله به آن‌ها پرداخته شده است، اشاره می‌کنیم:

هویت شخصی: پیکولین، شخصیت اصلی داستان، مردی کوچک و زشت است که در نظر جامعه، مطرود و بیگانه است. او با این وجود، شخصیتی مستقل و خودآگاه است که به دنبال یافتن هویت خود است.
هویت اجتماعی: پیکولین، در عین اینکه شخصیتی مستقل است، اما در عین حال، تحت تأثیر جامعه نیز قرار دارد. او از جامعه طرد شده است و این موضوع، بر هویت او تأثیر می‌گذارد.
شرارت و شیطان: برخی از منتقدان، پیکولین را نماد شرارت و شیطان می‌دانند. آنها معتقدند که کویست با خلق این شخصیت، قصد داشته تا جنبه‌های تاریک و شیطانی بشر را به تصویر بکشد.
نابرابری و تبعیض: برخی دیگر از منتقدان، پیکولین را نمادی از نابرابری و تبعیض می‌دانند. آنها معتقدند که کویست با این کار، قصد داشته تا به نابرابری‌های اجتماعی و تبعیض علیه افرادی که از لحاظ ظاهری متفاوت هستند، اعتراض کند.
کتاب کوتوله، اثری عمیق و آموزنده است که خواننده را به چالش می‌کشد تا به مسائل مهمی در مورد هویت شخصی و اجتماعی فکر کند. این کتاب، یکی از شاهکارهای ادبیات قرن بیستم است که خواندن آن را به همه علاقه‌مندان به ادبیات توصیه می‌کنیم.

0/5 (0 نظر)

ناشر :انتشارات نشر چشمه

جدول مشخصات
وزن 800 گرم
نظرات کاربران

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کتاب کوتوله”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.