کتاب شیمی دوازدهم تست جلد اول انتشارات مبتکران

ویژگی های محصولات
وزن 2000 گرم
نویسنده

بهمن بازرگان

موضوع

شیمی

سال چاپ

1402

پایه

دوازدهم

سری

تست

سوال تشریحی

ندارد

درسنامه

دارد

پاسخنامه

دارد

تست

دارد

تعداد صفحه

807

فروشگاه اینترنتی رشد بوک

ارسال سریع و آسان به سراسر ایران
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
ضمانت تعویض کالا
هزینه حمل به عهده خریدار
ارسال مستقیم از رشد بوک
قیمت کالا:

6,225,000 ریال

ضمانت بازگشت کالا کتاب رشد
ضمانت بازگشت کالا
پشتیبانی رشد بوک
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت اصل بودن کالا
اصالت کالا
پرداخت کارت به کارت کتاب رشد
پرداخت آنلاین
بررسی فنی

خرید کتاب شیمی دوازدهم مبتکران جلد اول که به عنوان یکی از برترین کتابهای یادگیری سطح بالا شیمی برای کنکور شناخته می شود به دانش آموزان توسط مشاوران بسیار پیشنهاد می شود. کتاب تست شیمی دوازدهم مبتکران جلد اول دارای درسنامه های جامع هماهنگ با مطالب کتابهای درسی و تمرین ها و تست های مباحث جامع شیمی دوازدهم می باشد. این کتاب دارای 2 فصل در جلد اول بوده که هر کدام از فصل ها به چند بخش تقسیم می شود که دارای درسنامه هایی با نکات کلیدی بسیار که تقسیم بندی درسنامه ها و تست ها بر اساس کتاب درسی بوده و برای کنکور بسیار مناسب می باشد. کتاب شیمی دوازدهم تست مبتکران که توسط بهمن بازرگان در 860 صفحه نگاشته شده است و دارای صفحه آرایی بسیار مناسب و در عین حال تمامی فرمول ها و بخش های مهم شیمی دوازدهم کنکور را داشته و نحوه مطالعه اصولی شیمی دوازدهم را به دانش آموزان فرا می دهد. کتاب تست شیمی دوازدهم مبتکران در عین تک جلدی بودن دارای سبک ارائه خاصی و جذابی بوده و با داشتن درسنامه های بسیار کاربردی در کادرهای آموزشی و تست های سراسری زیاد و سخت در انواع سطح ها به خوبی به دانش آموزان کنکور ریاضی با داشتن بیش از 2800 عدد تست کمک کننده می باشد. با خرید کتاب شیمی دوازدهم تست مبتکران به خوبی توانسته است نیازهای آموزشی دانش آموزان را بر طرف کند. شما عزیزان می توانید با خرید کتاب تست شیمی دوازدهم مبتکران می توانید به 1708 تست با کیفیت داخل و خارج در قالب آزمون های جامع دسترسی کامل داشته باشید و با آموزش صفر تا صد شیمی دوازدهم کنکور توسط این کتاب در کنکور سراسری موفق شوید و در ضمن شما عزیزان می توانید از سایت رشد بوک این کتاب را با تخفیف ویژه دریافت کنید.

کتاب شیمی دوازدهم مبتکران جلد اول

خرید کتاب شیمی دوازدهم مبتکران جلد اول و اهمیت آن

خرید کتاب شیمی دوازدهم مبتکران جلد اول برای دانش آموزان رشته ریاضی در کنکور سراسری ۱۴۰۳ به دلیل داشتن درسنامه‌ های کاربردی کامل و جامع و داشتن تست‌ های بسیارسطح بالا و منطقی برای دانش‌ آموزان در رشته ریاضی برای یادگیری بسیار مهم و حیاتی می‌باشد و به خوبی باعث پیشرفت می باشد.

خرید کتاب شیمی دوازدهم تست مبتکران از بخش‌های مختلف مانند شیمی دوازدهم تشکیل شده است و دارای بانک تست بسیار جامعی در قالب آزمون های جامع و سوالات سالهای قبل بوده که تمام سوالات مهم کنکور سراسری از داخل و خارج را از سال 1399 به به اینور را دارد.

لحن کتاب به صورت رسمی بوده و دارای صفحه آرایی مناسب بوده و دانش آموزان با استفاده از این که خرید کتاب شیمی دوازدهم مبتکران جلد اول می توانند مطالب شیمی دوازدهم را در بالاترین حالت فرا بگیرند.

کتاب تست شیمی دوازدهم مبتکران

کتاب تست شیمی دوازدهم مبتکران و ساختار آن

اگر بخواهیم در مورد ساختار کتاب شیمی دوازدهم تست از انتشارات مبتکران با شما عزیزان صحبت کنیم باید بگوییم که این کتاب به قلم استاد بهمن بازرگان که یکی از برترین دبیران و نویسندگان درس شیمی است نگاشته شده دانش آموزان می‌توانند با اطمینان بالایی به این فرد دارند از این کتاب بالاترین بهره‌وری را ببرند.

ساختار کتاب اینگونه می‌باشد که از نظر درسنامه‌ای تمامی مطالب ریز و درشت درس شیمی را به طور ویژه و با کلی نکته و کادرهای آموزشی با کیفیت برای دانش آموزان مطرح کرده است و در ادامه دانش آموزان تست‌ها و پرسش‌های کنکورهای سراسری سال‌های قبل در کنار تست‌های تالیفی را حل می‌کنند تا بتوانند خود را یک محک جدی بزنند. این کتاب با بیان ساده برای درسنامه‌ها و نکات آموزشی همچنین با داشتن بیش از ۲۴۰۰ عدد تست با کیفیت نیازهای دانش آموزان رای یادگیری را به بهترین شکل ممکن برطرف می‌کند.

کتاب تست شیمی دوازدهم مبتکران

یکی از نکات مهم و پر از اهمیت کتاب تست شیمی دوازدهم مبتکران داشتن درسنامه‌های کاربردی و آزمون های آزمایشی میباشد که در این کتاب به خوبی رعایت شده است و در مجموع 2400 تست خوب برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است. این کتاب دارای ساختار خوب و بسیار جامع و کامل می‌باشد که در ادامه ما آنها را برای شما توضیح می‌دهیم:

آموزش و درسنامه

برای یادگیری کامل مباحث درس شیمی و موفقیت در کنکور سراسری و امتحانات دانش آموز را نیاز دارند که یک روند مثبت آموزشی را ببینند درسنامه‌ها و تمامی مطالب مورد نیاز خود را با کیفیت بالا یاد بگیرند. در این کتاب تمامی مطالب به صورت کاملاً جامع و کاربردی برای دانش آموزان نگاشته شده است و دانش آموزان با استفاده از س و ماه‌های با کیفیت این کتاب می‌توانند مطالب آموزشی موجود در کتاب را درک کنند.

وجود نمودارها جداول و شکل‌های گرافیکی باعث بهتری شدن مطالب یادگیری سطح بالایی دانش آموزان می‌شود. درسنامه‌های این کتاب به گفته بسیاری از مشاوران و دبیران برتر کنکور جز سنامه‌هایی می‌باشد که دانش آموزان علاوه بر یادگیری تمامی نکات موجود در کتاب درسی و قی‌ها و آموزش‌های کاربردی آن می‌توانند آموزش‌های فراتر از سطح کنکور را نیز در این کتاب ببینند

در درسنامه‌ها استفاده از برخی روش‌ها و مثال‌های آموزشی باعث شده است تا دانش آموزان بتوانند نسبت به روش‌های حل سوالات کنکور بسیار انعطاف پذیر شوند و نکات آموزشی بسیار خوبی را فرا بگیرند تا در کنکور سراسری موفق شوند.

تست و پرسش های چهار گزینه ای

می‌توان گفت که یکی از قسمت‌های مهم هر کتاب کمک درسی برای کنکور سراسری تست‌ها و پرسش‌های چهار گزینه‌ای آن می‌باشد که این کتاب به دلیل داشتن تست‌های سراسری و کنکور سال‌های قبل و همچنین تست‌های تالیفی تست‌های سطح‌بندی شده برای دانش آموزان بسیار آنها برای مسلط شدن و یادگیری عمیق تست‌ها کمک می‌کند.

یکی از ویژگی‌های مهم ن کتاب وجود تعداد قابل توجه تست سخت‌تر از کنکور می‌باشد که دانش آموزان را در بالاترین سطح خود برای کنکور آماده می‌کنند. این کتاب با داشتن بیش از ۱۷۰۰ عدد تست با کیفیت و همچنین تست‌های تحلیلی بسیار بالا که در پاسخنامه‌های این تست‌ها وجود دارد جز کتاب‌های خوب و برند کنکور می‌باشد.

دسته بندی کردن تست‌ها ز ویژگی‌های اصلی این کتاب می‌باشد و این طبقه‌بندی و تیپ‌بندی ریز و دقیق در کتاب ه دانش آموزان این قدرت را می‌دهند تا با هر توانایی و دانشی که باشد خود را به خوبی محک بزنند تا بتوانند در کنکور سراسری موفق شوند.

از ویژگی‌های بارز این کتاب باید به تعداد تست‌های استاندارد برای هر فصل گفت و اینکه تست‌ها از کنکورهای سراسری سال‌های گذشته و همچنین تست‌های تالیفی بسیار قوی در نظر گرفته شده است.

تنوع تستی و درسنامه ای شیمی دوازدهم مبتکران دارد؟

همیشه تنوع تستی در کتاب‌ های کنکوری بسیار مهم بوده و انتشارات مبتکران تا جایی که توانسته است این ویژگی را در کتاب‌های خود رعایت کرده است و به خوبی توانسته‌اند کاری کند تا دانش آموزان تیپ‌بندی درست و اصولی درس‌ها را بشناسد و نحوه استخراج تست‌ها را به خوبی درک کنند. وجود سوالات تالیفی نیز در کنار پرسش‌های چهار گزینه‌ای که در این کتاب آمده است باعث شده‌اند تا دانش آموزان تمرین‌های کتاب درسی را نیز به خوبی درک کنند.

اگر به دنبال کتابی استاندارد از نظر آموزش و تست می‌گردید حتماً این کتاب را تهیه کنید چرا که به خوبی روند آموزشی مناسبی را برای دانش آموزان سطح متوسط به بالا آورده است.

خرید کتاب شیمی دوازدهم تست مبتکران و ویژگی های آن

ما در این مطلب برای شما ویژگی‌های اساسی کتاب تست شیمی دوازدهم مبتکران را توضیح می‌دهیم تا شما عزیزان بتوانید با مطالعه خوب و کامل این مطلب نسبت به خرید این کتاب از سایت رشد بوک اقدام کنید:

  • داشتن درسنامه های با کیفیت و کاربردی
  • تست های کنکورهای سراسری و تالیفی
  • درسنامه هایی کامل و جامع

بررسی و تحلیل پاسخنامه های این کتاب

کتاب شیمی دوازدهم مبتکران جلد اول هم دارای درسنامه بوده و هم پاسخنامه کلیدی و در راستای تسهیل فرایند کردن درستی و نادرستی تست‌های زده شده دانش آموزان این فرایند انجام شده است.

پاسخ های این کتاب دارای بخش های بسیار ویژه تحلیل بوده و دانش آموزان به راحتی می توانند سبک های تست های مختلف را درک کنند.

نحوه مطالعه کتاب شیمی دوازدهم که باید بدانیم

درس شیمی دوازدهم که خود شامل تمامی مطالب ریز و درشت شیمی سال دوازدهم میباشد؛ بسیار برای دانش آموزان سخت و دشوار به نظر می‌رسد و دانش آموزان برای مطالعه هرچه بیشتر این کتاب باید بتوانند درسنامه‌های این کتاب را به طور اصولی یاد بگیرند و با استفاده از یادگیری سطح بالا تست‌های سخت این درس را حل کنند.

بهترین روش برای مطالعه درس شیمی دوازدهم یادگیری عمیق درسنامه‌ها با حل مثال‌های زیاد می‌باشد چرا که نقطه ضعف تمامی دانش‌آموزان نداشتن علم کافی برای درسنامه‌ها بوده که بسیار دردسر ساز میباشد. دانش آموزانی که این روش هارو اصولی فزا می‌گیرند بسیار موفق می شوند.

ظاهر کتاب را بشناسیم

ویژگی‌های ظاهری این کتاب باید گفت که این کتاب دارای تیم‌ های ویراستاری علمی سطح بالا بوده و این تیم‌های قوی به خوبی توانسته‌اند شکل ظاهری کامل و زیبایی را برای این کتاب فراهم کنند.

این کتاب 716 صفحه دارد و با توجه به گستردگی مطالب تعداد صفحات معقولی دارد. کاغذ به کار رفته در کتاب رنگ سفید دارد صفحه آرایه کتاب رنگ‌های شاد و بسیار جذاب به خوبی استفاده شده است و کتاب نیز دارای فونت‌های بسیار جالب و خوانایی می‌باشد

این کتاب به چه کسانی پیشنهاد می شود

کتاب شیمی دوازدهم خیلی سبز تمام مطالب شیمی دوازدهم را شامل می‌شود و دانش آموزان رشته ریاضی میتوانند با سطح‌های مختلف درسی اقدام به خرید این کتاب کنند ولی دانش آموزانی که متوسط می‌باشند می‌توانند با این کتاب به خوبی به یادگیری مطالب خود بپردازند.

قیمت کتاب شیمی دوازدهم انتشارات مبتکران

قیمت این کتاب با توجه کیفیت بالای مطالب داخل آن و همچنین فایده‌ای که دانش آموزان می‌توانند از آن ببرند مناسب بوده و شما عزیزان می‌توانید برای خریداری این کتاب از سایت رشد بوک تخفیفات ویژه‌ای دریافت کنید

خرید اینترنتی کتاب شیمی 12 مبتکران

شما عزیزان می توانید با خرید اینترنتی این کتاب از سایت رشد بوک از با تخفیفات ویژه بهرمند شوید.

فصلعنوانتست
1مولکول ها در خدمت تندرستی660
2آسایش و رفاه در سایه شیمی657
تست های کنکورهای سال 1400 و 140159
3شیمی، جلوه ای از هنر، زیبایی و ماندگاری404
4شیمی، راهی به سوی آینده ای روشن تر569
تست های کنکورهای سال 1400 و 140139
مجموع2,388

سوالات متداول

خرید کتاب شیمی دوازدهم مبتکران جلد اول در قبولی کنکور تاثیر مستقیم دارند؟

به دلیل داشتن درسنامه و تست های بسیار سطح بالا بسیار مناسب می باشد.

خرید کتاب شیمی دوازدهم مبتکران جلد اول در سایت رشد بوک با تخفیف ارائه می شود؟

کتابهای کمک درسی در سایت رشد بوک با بهترین تخفیفات ارائه میگردد.

0/5 (0 نظر)

انتشارات : مبتکران

جدول مشخصات
وزن 2000 گرم
نویسنده

بهمن بازرگان

موضوع

شیمی

سال چاپ

1402

پایه

دوازدهم

سری

تست

سوال تشریحی

ندارد

درسنامه

دارد

پاسخنامه

دارد

تست

دارد

تعداد صفحه

807

نظرات کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب شیمی دوازدهم تست جلد اول انتشارات مبتکران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.